كليد تمام درها بستۀ دنیا خداوند است
كه آن را جلوی چشمان تو قرار می دهد...
ولي تو بازهم
روبه روي در بسته مي نشيني ومي گويي
خداوندا درهاي بسته رابه رويم باز كن.....
عینک بد بینی را از چشم هایت بردار...
شاید درها اصلا قفل نبودند...!!

+ نوشته شده در سه شنبه دهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 9:11 توسط ParS LaND BaiRnS
|